I oto Ja!


 GRAŻYNA  POLASIAK

 Kandydatka na Radną Rady Powiatu Będzińskiego

🌷



                               Blisko ludzi i dla ludzi!


Witam Cię!

Lubię wyzwania! 

Dlatego zdecydowałam się pójść o krok dalej 
i kandydować do Rady Powiatu Będzińskiego.

Za kilka dni ta przestrzeń wypełni się treścią. 
Nie pustymi sloganami i "kiełbasą wyborczą".

 Ja nie obiecuję, ja pracuję!
 Pracuję  z ludźmi i dla ludzi! Bezinteresownie, uczciwie, z pasją i zaangażowaniem! 

Nie interesuje mnie poklask tylko efekty!

 A efektów nie da się podważyć ani skreślić!



Zaglądaj tutaj i wspieraj mnie, jeśli uznasz, że moja praca wyróżnia się pośród innych
🙂

Komentarze

  1. Bardzo się Grażynko, że zdecydowałaś się na kandydowanie do Rady Powiatu. Jesteś osobą bardzo otwartą, uczciwą, kreatywną z wieloma pomysłami "na lepsze". Mam nadzieję, że niebawem będziesz je wdrażać. Tego Ci życzę z całego serca.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wycieczka do Pragi 14-15-16 kwietnia 2023

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"