Mam kłopot!

Witajcie! 
Dzisiaj się poważnie zasmuciłam. Bo na listę do teatru mam wpisanych dokładnie 19 osób.  Jeszcze ktoś dziś zrezygnował. To za mało, aby koszt transportu wyniósł 10zł. Nie wiem, co mam robić. Dzisiaj ostatecznie muszę wpłacić zaliczkę. Pani z kasy też do mnie dzisiaj do południa dzwoniła. Potwierdziłam nasz przyjazd, a tu po południu rezygnacja. Część naszych stałych bywalczyń też akurat w tym terminie  nie może jechać. Ale ogromna grupa chce jechać. Nie chciałabym ich zawieść.

W tej sytuacji są dwie opcje, a właściwie trzy:

1. dopłacamy więcej za busa
2. jedziemy własnymi samochodami ( grupkami)
3. każda z Was szuka jeszcze ludzi chętnych i namawia ich skutecznie.

Czekam na doradę od Was:(

Do zobaczenia w czwartek! Pa!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna