Przygotowanie na 4.04.13

Haft wstążeczkowy!

Najpierw fotki, abyście wiedziały o czym mówię:)




To są fotki wyszukane w sieci, aby mniej więcej zobaczyć, o co chodzi.

Witajcie!

Dziś spotkałam Jolę. Ucieszyłam się na jej widok jak zawsze, zamieniłyśmy kilka słów na mrozie, a Jola ( ku mojemu ogromnemu zadowoleniu) oznajmiła mi, że będzie 4-go kwietnia z nami. Zaproponowała nam haft wstążeczkowy. Kompletnie nie wiedziałam co to jest, ale Jola potrafiła wyjaśnić mi to w kilku słowach bardzo obrazowo.

Żeby się tym zająć musimy przygotować się do zajęć, czyli zakupić indywidualnie:

1. grubą igłę z wielkim otworem ( tzw.iglicę)

2. wstążeczki szer.0,5 cm dowolnych kolorów ( podobno duży wybór jest w tym sklepie koło Karolinki)

3. jakąś kanwę czyli grube płótno workowe

4. może być też tamborek ( jak ktoś ma)

To chyba wszystko,  co zapamiętałam, zatem, powolutku przygotowujcie się do pracy.  Czasu jest sporo, więc jakoś każda sobie poradzi. Myślę, że prace mo być piękne a nasza praca będzie  trwała przez jakiś czas, aż wykonamy swoje " dzieła"

Pozdrawiam Was serdecznie, czytajcie także wpis poniżej, bo dotyczy wycieczki. A to jest b.ważne!!! Koszt nie przekroczy 180 zł. Decydujcie się, bo będę musiała wpłacić jakąś zaliczkę za nocleg ( jak zwykle)
Pa,pa.


Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna