Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna

 

                     OKRĘG NR 1 BRZĘKOWICE

Dzień dobry. 

Nazywam się Grażyna Polasiak. 

Mieszkam w sołectwie Brzękowice Dolne- to okręg nr 1 [obejmuje także Brzękowice Wał i Goląszę Dolną]. Kandyduję do Rady Gminy Psary z listy KKW Koalicja Obywatelska, ale jestem bezpartyjna. Nie pojawiam się znikąd przed wyborami, bowiem od zawsze aktywnie pracuję na rzecz społeczności i środowiska lokalnego, a moja postać jak i działalność jest dobrze wszystkim znana.

  • Jestem pomysłodawczynią i prezeską Stowarzyszenia Kobiet 18+, którym kieruję od 12 lat;
  • Pomysłodawczynią i organizatorką regionalnej imprezy sportowejMarsz po Zdrowie z Wiankiem na Głowie” w gminie Psary od 9 lat;
  • Organizatorką czasu wolnego dla kobiet oraz wycieczek turystycznych i wyjazdów do miejsc kultury dla społeczności lokalnej i nie tylko;
  • Organizatorką konkursów dla dzieci i dorosłych, promuję sztukę i pasje naszych mieszkańców;
  • Pozyskuję środki finansowe na wiele realizowanych projektów rozwojowych i infrastrukturalnych;
  • Jestem aktywną społecznicą na rzecz ludzi i środowiska lokalnego
  • Przewodniczką lokalną w projekcie „Historyczne ścieżki Gminy Psary”;
  • Aktualnie podjęłam wielkie społeczne wyzwanie- napisania i opublikowania Monografii Sołectwa Brzękowice Dolne [wraz z zespołem redakcyjnym i każdą z rodzin naszego sołectwa], jestem pomysłodawczynią tego przedsięwzięcia.
 Wykształcenie wyższe magister inżynier, Politechnika Śląska i trzy kierunki studiów podyplomowych, w tym zarządzanie. Z pasji jestem blogerką, czasem zdarzy mi się napisać jakiś liryk. Uprawiam nordic walking, chodzę na zajęcia jogi. Kocham naturę, poezję i muzykę. 

Mam męża, dorosłych synów, cudownego wnusia i pieska.

Przez ponad trzy dekady pracowałam z sukcesami w Szkole Podstawowej w Sarnowie, pełniąc również funkcję dyrektora tejże placówki. Mogę poszczycić się wieloma autorskimi innowacjami pedagogicznymi i publikacjami w prasie branżowej. Aktualnie na emeryturze, jednak wciąż prowadzę edukację pozaformalną na rzecz kobiet 60+. 

W latach 2010-2018 byłam radną Rady Gminy Psary pełniąc funkcję przewodniczącej Komisji Oświaty, Kultury i Ochrony Środowiska. 

 Moje hasło wyborcze: 
Blisko ludzi i dla ludzi! 
charakteryzuje mnie w pełni.

 Jestem oddana, odpowiedzialna, empatyczna- dla mnie liczy się każdy człowiek, otwarta na potrzeby mieszkańców, relacyjna, mam dobry kontakt z ludźmi. Nie boję się wyzwań i rozwiązywania trudnych problemów, potrafię oceniać sprawy obiektywnie. 

W pracy radnej jestem nastawiona na współpracę z władzami gminy, merytoryczne interpelacje na rzecz potrzeb mieszkańców, działania pro-społeczne i pro-ekologiczne korzystne dla mieszkańców.

 Dla mnie funkcja radnej to służba dla mieszkańców, o czym nie zapominam. Liczę na rzetelną analizę pracy kandydatów i właściwy wybór. 
Liczę na głosy mieszkańców mojego sołectwa z okręgu wyborczego nr 1. Zapraszam na mój profil FB oraz na profil Stowarzyszenia Kobiet 18+, gdzie regularnie promuję podejmowane przedsięwzięcia. 

W swoim programie wyborczym wpisałam następujące priorytety:


  1. Większy dostęp mieszkańców do diagnostyki medycznej w naszym Gminnym Centrum Medycznym.

  2. Wzbogacenie oferty Ośrodka GOK w Dąbiu w zajęcia z instruktorem [aktualnie brak instruktora].

  3. Systematyczne udrażnianie studzienek ściekowych w sołectwie Brzękowice Dolne i Goląsza Dolna.

  4. Utrzymanie i wzbogacenie infrastruktury sportowej.

  5. Korekta planu zagospodarowania przestrzennego [po ostatnich zmianach wiele działek odrolnionych pozostaje bez możliwości dojazdu.

  6. Działania proekologiczne - likwidacja dzikich wysypisk. Działania w celu rozwiązania problemów z dzikami zgłaszanych przez mieszkańców.

  7. Współpraca z władzami powiatu będzińskiego m.in. w kwestii realizowania inwestycji drogowych.

  8. Ławeczki dla seniorów w sołectwie Brzękowice Dolne.

  9. Systematyczne wzbogacanie infrastruktury i zaplecza lokalnej placówki oświatowej.

  10. Nadzorowanie wysokości podatków lokalnych, porządku i bezpieczeństwa w sołectwie.

  11. Wsparcie dla osób wykluczonych, chorych, starszych, niesprawnych

  12. Ochrona zabytków w tym również odtworzenie izby regionalnej, jako bezcennego zasobu historycznych przedmiotów, pochodzących od mieszkańców.

  13. Opracowanie i opublikowanie Monografii Sołectwa Brzękowice Dolne

  14. Wspieranie działań organizacji społecznych i stowarzyszeń.


Do zobaczenia przy urnach wyborczych!

Liczę na Państwa głosy 7 kwietnia!

Będzie to dla mnie zaszczyt i ogromne zobowiązanie!
Serdecznie pozdrawiam
                                                  Grażyna Polasiak

Zapraszam do galerii prezentującej część moich dokonań 
z ludźmi i dla ludzi!








WSZYSTKIE KREOWANE PRZEZE MNIE PRZEDSIĘWZIĘCIA ZNAJDUJĄ SIĘ W INNYCH WPISACH NA TEJŻE STRONIE. 
Zachęcam do lektury i dziękuję za uwagę :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"