Akcja- koniec wakacji

Kochane Dziewczyny!


Jako, że w tym sezonie chcemy ubrać się jednolicie- pięknie i szykownie, musimy już zdecydować o kolorze kapelusza, który tu znalazłam.  Wydaje mi się, że jest niedrogi i bardzo ładny. Obwód głowy 57 cm. Bardzo proszę o informację sms-em jaki kolor wybieracie. Możemy mieć różne, właściwie każdy pasuje do czerwonej sukienki. Czekam na wiadomości. 

 Dzis otrzymałam zaproszenia dla całej grupy na imprezy gminne:

1/  31.08.19 godz.17.00 stadion Psary Międzynarodowy Festiwal Folklorystyczny

2/  1.09.19 godz. 14.45 pod Urzędem Gminy rozpoczyna się  Korowód i dalej w/g programu

Nie wyobrażam sobie aby którejś zabrakło :) 

Spotkanie organizacyjne 29.08.19  o 18.00 pod naszą siedzibą.



                                         Do zobaczenia! G.
1. czerwony
 2. granatowy
 3.  słomkowy
 4. niebieski
 5. fuksja
 6. wanilia

Przypominam, że sukienka będzie taka: czerwień lub koral
1/ czerwona


2/koral
 

Są wszystkie rozmiary , więc nie ma problemu ze złożeniem zamówienia.

Sponsor: fundusz sołecki 2020 Liczymy na wsparcie!


Komentarze

  1. Mi się kapelusze u kogoś mega podobają ale sama jakoś nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup Agatko, będziesz wyglądała obłędnie! Pozdrawiam :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Wycieczka do Pragi 14-15-16 kwietnia 2023

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"