Kim jestem i jakie mam priorytety.



 GRAŻYNA POLASIAK 

KANDYDATKA NA RADNĄ RADY POWIATU BĘDZIŃSKIEGO 
🌷



Witam serdecznie!

Ośmioletni okres pracy samorządowej jako radnej Rady Gminy Psary na stanowisku przewodniczącej komisji oświaty, kultury, zdrowia i ochrony środowiska dostarczył mi nie tylko cennych doświadczeń ale i wiedzy. Wiedzy o ludziach i ich potrzebach. 
 

Czego ludzie potrzebują?

Potrzeby ludzi wcale nie są wygórowane. Pragną spokoju! Chcą pracować w przyjaznym i bezpiecznym środowisku. Chcą być godnie wynagradzani za swoją pracę, mieć możliwość awansu. Bezpiecznie prowadzić i rozwijać swoje firmy. Chcą dobrego przełożenia: zarobki- poziom życia. Chcą chodzić po równych chodnikach, jeździć po wyremontowanych drogach, widzieć ład i porządek wokół. Chcą mieć przyjaznego i empatycznego lekarza, który widzi w nich człowieka. Mieć rzetelną informację o lekach i możliwościach leczenia. Chcą spędzać czas bezpiecznie w miejscach przystosowanych dla każdego. Chcą dla swoich dzieci edukacji i rozwoju na miarę XXI wieku. Chcą żyć godnie w swoim środowisku i mieć możliwość wyjazdu bądź wyjścia gdzieś dla przyjemności, chociaż raz na jakiś czas.

Wszyscy bez wyjątku chcą widzieć, że ktoś robi coś dobrego dla nich! Chcą mieć pewność, że ich przedstawiciele w radach gmin, powiatów są ich ludźmi i pilnują ich spraw! Chcą żyć w przeświadczeniu, że gmina czy powiat jest dla NICH, a nie dla VIP-ów!

Dążenia do takiej rzeczywistości- to są moje absolutne priorytety na stanowisku
Radnej Rady Powiatu!


Kim jestem, czym się zajmuję?

* Wiceprezes Zarządu Stowarzyszenia „Dobre Ręce” w Będzinie

* Radna Rady Gminy Psary nieprzerwanie od 2010 roku na stanowisku
    Przewodniczącej Komisji Oświaty, Kultury, Zdrowia i Ochrony
    Środowiska.

* Wieloletnia dyrektorka szkoły podstawowej w Sarnowie

* Wieloletnia liderka oświatowej kadry kierowniczej przy Wojewódzkim
    Ośrodku Metodycznym w Katowicach

* Pomysłodawczyni i założycielka Lokalnej Grupy Kobiet „18+Vat”, która
    od 7 lat prowadzi działalność na rzecz kobiet

* Pomysłodawczyni i organizatorka corocznych gminnych marszów nordic
    walking „Na zdrowie”

* Kobieta wykształcona- inżynier z wykształcenia, nauczyciel z wyboru-
   Politechnika Śląska i trzy kierunki studiów podyplomowych w tym
   Zarządzanie



MOJE SUKCESY

Ponad 3 dekady pedagogicznej pracy z młodzieżą



 

Jestem pomysłodawczynią, założycielką i liderką 
Grupy Kobiet „18+Vat”







Propaguję zdrowy styl życia i aktywność ruchową nordic walking. Od 4 lat  organizuję Gminny Marsz NW
„ Na zdrowie”



Współuczestniczę w realizacji projektów z młodzieżą w ramach programu Erasmus+ 




Od wielu lat jestem organizatorką wycieczek, wyjazdów do teatru, na koncerty
 i różnorodnych instytucji kultury dla mieszkańców powiatu



Jestem twórcza i  nowatorska. Przez wiele lat współtworzyłam i realizowałam innowacyjny 
Klub Twórczego Poznawania Świata "SAS"






Kocham swój dom, tworzę go z miłością i pasją








Prywatnie jestem szczęśliwą żoną i mamą dorosłych synów, miłośniczką muzyki, dobrej literatury i poezji. 
Kocham przyrodę.



W wolnych chwilach bywam blogerką- redaguję także www.wokolciebie.blogspot.com




Mam na koncie dziesiątki zgłoszonych interpelacji!



Bo jestem:

  Dla ludzi  blisko ludzi!



MOJE PRIORYTETY NA STANOWISKU RADNEJ RADY POWIATU BĘDZIŃSKIEGO

* Poprawa jakości życia mieszkańców, zrównoważony rozwój oraz rozwój i poprawa
   infrastruktury
* Bieżące naprawy dróg i utrzymanie porządku wzdłuż dróg powiatowych w
   gminach
* Działania w celu poprawy jakości usług medycznych
   i profilaktyki zdrowotnej dla mieszkańców.
* Doposażanie szpitali i placówek służby zdrowia, wspieranie rozwiązań
    organizacyjnych służących skróceniu kolejek do specjalistów
* Podwyższanie poziomu jakości usług oświatowych, poszerzenie i unowocześnienie
    bazy dydaktycznej placówek oświatowych,wykorzystanie pomocowych środków
    zewnętrznych na rozwój szkół średnich
* Wspieranie i współpraca z jednostkami straży pożarnej, policji w obszarach
     zapewnienia bezpieczeństwa mieszkańcom oraz doposażenia w specjalistyczny
     sprzęt
* Inwestycje w zakresie infrastruktury na potrzeby rodzin
* Promowanie lokalnych firm i lokalnych specjalistów
* Wspieranie inicjatyw dla seniorów, młodzieży i dorosłych mieszkańców powiatu
* Działania zmierzające do likwidacji nadal występujących dzikich wysypisk
    śmieci
* Poprawa sytuacji młodych matek poprzez zwiększenie dostępu do miejsc opieki
   nad dzieckiem w instytucjach budżetowych
* Działania na rzecz poprawy jakości środowiska naturalnego i wykorzystania
   dotacji na działania proekologiczne
* Współpraca z instytucjami i organizacjami społecznymi: szkoły, ośrodki kultury,
   fundacje i stowarzyszenia
* Kontynuowanie działalności na rzecz kobiet w ramach Lokalnej Grupy Kobiet
   „18+vat”
* Działania na rzecz promowania talentów młodzieży ( stypendia, pomoc w
  rozwoju) oraz interesujących sylwetek mieszkańców powiatu, ich pasji i osiągnięć.



Jestem dla ludzi  blisko ludzi!



Szanowni Państwo!

Darowany mi  Państwa głos będzie dla mnie zaszczytem, wyróżnieniem i ogromnym zobowiązaniem!

LISTA    KWW MARCIN LAZAR        pozycja 3

Zapraszam do lokali wyborczych 21 października 2018 r!


Powyższa treść jest mojego autorstwa i chroniona prawem. Kopiowanie w całości lub fragmentach przez inne osoby kandydujące w wyborach jest zabronione.

Komentarze

  1. Witam Cię serdecznie:))widzę że jesteś osobą niezwykłą i bardzo aktywną:))odwiedziłam też Twojego drugiego bloga i bardzo mi się podoba:)))Pozdrawiam serdecznie i życzę powodzenia oraz dalszych sukcesów:)))))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Reniu, bardzo Ci dziękuję. Pozdrawiam gorąco! :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna