Bye, bye, wakacje!

Jest dobrze! Koniec wakacji i leniuchowania! Moje były cudne, mam nadzieję, że Wasze również. Jak koniec wakacji, to  moje myśli zaprzątają takie wątki:
praca, jesień, książka, koncerty i......Wy- Drogie Dziewczyny!

No więc witam Was gorrrrrąco w nowym sezonie!

Przeczytajcie zatem ważne  informacje:

* Nasze zajęcia rozpoczynają się 20 września we wtorek o 18.00

* mamy z GOK Gródków 15 miejsc ( może być więcej ) do BCK na spektakl:

GALA NAJPIĘKNIEJSZYCH ARII OPERETKOWYCH w wykonaniu artystów Narodowego Teatru Opery i Baletu z Odessy

w Bytomiu  20 października 2016r. godz. 19.00
Cena biletu 80 zł ( bilet) + 5 zł przejazd

Zgłaszajcie mi sms-em jak najszybciej, kto jest chętny. Tylko podpisujcie się, bo zmieniłam telefon i zgubiłam kontakty :)

Do zobaczenia!

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna