Witajcie w nowym roku szkolnym :)

Witajcie Koleżanki!

Nie wiem jak Wy czujecie się po wakacyjnej przerwie ale ja czuję się znakomicie. Odpoczywałam, czytałam, zażywałam wszelkich możliwych przyjemności, dość regularnie uprawiałam mój ulubiony sport, no i udało mi się zobaczyć nowy kawałek świata.To wszystko po to, aby nagromadzić jak najwięcej dobrej energii do  działania.

No właśnie...

Zatem, od września zaczynamy naszą "działalność". Mam nadzieję,że na to czekacie i w pełnym składzie zgłosicie się na zajęcia. 
Proponuję aby był to dzień 

                      10 września o 18.00

Po konsultacji z naszą Trenerką :) dopiszę, co należy przynieść. Życzę Wam niezmiennie zdrowia i fantastycznych nastrojów.

Bye!











Moje wakacyjne fotki :)

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna