Zmiana!!!

Sorry! ale termin 15-go stycznia  przeznaczony na nasze spotkanie, musi ulec przesunięciu. 

Kiedy ja już go zaplanowałam, wymyślono mi konsultacje, na których muszę być. Więc...klapa! Nic się nie da zrobić. 

Potem 22-go stycznia, też nie wchodzi w grę, bo  jest tam duże spotkanie samorządowców, a potem ja nie będę dostępna aż do połowy lutego. Szkoda....ale nic nie mogę zrobić. Musimy jeszcze trochę poczekać.


Kontaktujcie się ze sobą i zaglądajcie na bloga, bo niestety nie mam tyle czasu, aby  do wszystkich zadzwonić :)
Pozdrawiam Was gorąco!
G.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna