Kraków..zaliczony!

Rzeczywiście Kraków zachwyca! I nie jest to jakieś moje odkrycie. Jest tak i już...
Żadne inne miasto nie ma takiego klimatu... 
Wczoraj, kolejny już raz, mieliśmy okazję przeniknąć nim. Najpierw Kazimierz, wyjątkowa i modna, nie tylko  dla turystów, dzielnica Krakowa. Szkoda tylko,że  nie udało mi się zrobić fotki z "rasowym" Żydem. No, cóż- może następnym razem :)

Kawiarnie, knajpki, spacery - czyli standardowo. Zwiedzania było najmniej, bo tak założyliśmy.

A wieczorem coś wyjątkowego- koncert w Piwnicy pod Baranami. Mnie niezmiennie zachwyca- lirycznie, poetycko, fantastycznie...

Mam nadzieję,że jesteście pod wrażeniem, tak, jak ja...

Dziękuję wszystkim za miłą atmosferę..

I...do następnej propozycji...:)

Pozdrawiam
GP

A oto krótka fotorelacja z naszego wyjazdu















Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Biogram i program wyborczy Grażyna Polasiak

Konkurs Fotograficzny "Świat deszczem malowany 2023"

Grażyna Polasiak - kandydatka do Rady Gminy Psary okręg 1 Brzękowice Dolne, Wał, Goląsza Dolna